Een zomers aanbod! Een Legal Checkup voor uw bedrijf! Profiteer van 100 euro korting.

Waarom een Legal Checkup?

U kent het spreekwoord wel; ‘voorkomen is beter dan genezen’. In de juridische wereld is het niet anders. Wanneer u uw juridische zaken in uw bedrijf goed op orde heeft, voorkomt u een hoop ellende als het eens mis gaat. En juist omdat regelgeving nog wel eens verandert, is het van belang om uw juridische risico’s met enige regelmaat te checken.

Wat gaan we doen?

Wij komen langs en nemen aan de hand van een uitgebreide checklist de juridische aandachtspunten van uw onderneming onder de loep. Na een Legal Checkup weet u of uw onderneming juridisch gezond is. U leest in de aanbevelingen wat u nog zou kunnen verbeteren.

Wat checken we?

• Ondernemingsstructuur, statuten, VOF-contract, managementovereenkomst, bestuurdersaansprakelijkheid
  • Financiering, kredietovereenkomsten, zekerheden, borgtochten, financiële risico’s.
  • Personeelszaken, arbeidsovereenkomsten, concurrentiebedingen, diverse reglementen.
  • Contractuele relaties met uw klanten, duurovereenkomsten, verkoopovereenkomsten, opdrachtbevestigingen, offertes, eigendomsvoorbehoud.
  • Contractuele relaties met uw key-partners, huurovereenkomst, inkoopcontracten, licenties.
  • Algemene voorwaarden en toepasselijkheid van de algemene voorwaarden.
  • ICT, privacy, website en webshop.

Uw juridische risico’s in kaart voor een aantrekkelijke prijs.

Maak een afspraak in de maand juni en profiteer van 100 euro voordeel op het normale tarief van 495 euro. Dus, voor een eenmalig bedrag van 395 euro heeft u uw juridische bedrijfsrisico volledig in kaart. Bel 073 – 656 11 16 of mail naar info@beksadvocaten.nl